SPOLEČNÉ AKCE
2006
10. - 12. 02. 2006 PŘEJEZD ŠUMAVY
Jak jsem zmiňoval již loni po absolvování této sportovně - společenské akce, nenechal jsem si letošní ročník ujít a již s předstihem odmítal pozvánky na různé společenské akce, jakou byl mimo jiné Ples plzeňského kraje. I letos byla účast vskutku hojná. Plus mínus 35 lidí, z toho však bohužel jen tři Dromedáři. Já, Kája a Hofi. Ostatní nemohli nebo nechtěli. Přesnější počet říci nelze, neboť lidé během víkendu přijížděli a odjížděli. V pátek se nás na nádraží sešlo 21, nebyli jsme sice kompletní, ale na obsazení poloviny vagónu rychlíku na Strakonice to bohatě stačilo. K vzájemnému seznámení účastníků zájezdu .. celý článek

2005
31.12.2005 SILVESTROVSKÁ DRŠKA ROKU 2005
Uplynulé dva Silvestry jsme využili pohostinnosti "starousedlíků" na Páteříkově huti a pokaždé se jednalo o skvělou akci. Takže když mi letos (vlastně už loni) přišla silvestrovská pozvánka do vily PÁTER, nemohla jsem ji odmítnout. Navíc hlásala, že proběhne soutěž "O největší dršku", v čemž jsem viděla velikou výzvu. Nebylo tedy co řešit. Na chalupu jsme vyrazili (já, Kája a náš kočí Hýňa) v pátečních časných ranních hodinách, abychom tam byli co nejdříve a stihli tak co možná nejvíc zábavy v podobě hraní si na běžkaře. Jistě si vzpomínáte, že jsem svoji běžeckou kariéru odstartovala ... celý článek
21.10.-30.10.2005 DŘEVNÍ MASAKR MOTOROVOU PILOU + BIKE WEEKEND 2005
Jak již nadpis napovídá, i letošní ročník byl započat aktivitou mně nikoli cizí - prací. Samozřejmě že vše (práce + Bike Weekend) by se nedalo vtěsnat do jednoho víkendu, takže na dříví jsme se sjeli o týden dříve, konkrétně v pátek 21. 10. 2005. A ještě jednou konkrétně - nejprve jsme dorazili ve složení Hofi, Evina, Šíša, Kája a já. Plus samozřejmě narvaná kára všeho možného potřebného nejen na tento víkend, ale hlavně na víkend následující. V momentě, kdy se v chalupě začalo rozlévat krásné teploučko, dorazili i Láďa s Péťou (ne, to není ... celý článek
10. září 2005 - Plavba 21. stoletím
V sobotu 10. září se na řece Radbuze uskutečnil již šestý ročník Plavby 21. stoletím. Dromedáři svoji účast doposud omezovali svoji přítomností na břehu během plavby, či účastí na večerním bále. Až letos byly ledy prolomeny. Standa se nechal zlákat partičkou sboristů, spíše tedy sboristek smíšeného pěveckého sboru mládeže Canticorum, jehož je sám členem. K průběhu plavby není nutný komentář, postačí prohlédnout si následující fotografie. Jedno z růžových prasátek je Standa. ... celý článek
28. května 2005 - KRÁL ŠUMAVY
Další rok uběhl jako voda a my se opět rádi vrátili na "místo činu" (rozuměj do Klatov, místa startu i cíle letos již 12. ročníku cyklomaratonu Král Šumavy). Stalo se již tradicí, že se společně setkáváme den před startem na Pateříkově Huti. Ani letošek neměl být výjimkou. Eva s Petrem jakožto naši hostitelé přijeli na Pateříkovku dokonce s jednodenním předstihem, tedy ve čtvrtek. Já (Peťa) s Kájou jsme vyjeli z Plzně v horkém pátečním odpoledni a cestou v Klatovech presentovali všechny účastníky zítřejšího maratonu. Tzn. mě, Káju, Hynka, Hofiho a ještě nečleny (alespoň prozatím) našeho klubu Mirdu a Kájovo kolegu Slávu. ... celý článek
 14. května 2005 - Malevil Cup České spořitelny
Krása Lužických hor, ranče Malevil a v neposlední řadě i místní bowlingové dráhy nás před čtyřmi roky uchvátila natolik, že se do Heřmanic v Podještědí každoročně v první půlce května rádi vracíme. Přebytečnou dovolenou bohužel nikdo z nás neoplývá, a tak jsme oproti minulým letům vyrazili na cestu až v pátečním odpoledni. Původní myšlenku, vyjet .... celý článek
16. - 24. dubna 2005 - Cyklistické soustředení na Šumavě (Kubova Huť)
Den první aneb Jak jsme poznávali nové kraje (sobota 16. 4.)
Den druhý aneb Jak jsme objížděli Boubín (neděle 17. 4.)
Den třetí aneb Slunce, seno a déšť (pondělí 18. 4.)
Den čtvrtý aneb Cesta k pramenům Vltavy (úterý 19. 4.)
Den pátý aneb Jak jsme dobyli Helfenburk (středa 20. 4.)
Den šestý aneb Ve vlnách Schwarzenberského kanálu (čtvrtek 21. 4.)
Den sedmý aneb Cesta do pravěku (pátek 22. 4.)
Den osmý aneb Na rozloučení, mé potěšení... (sobota 23. 4.)
25.-27. února 2005 Přejezd Šumavy
Letos poprvé se část Dromedárů (já, Stáňa a Hýňa) přidala k početné skupině nadšenců, která každoročně vyráží na "Přejezd Šumavy". V pátek před čtvrtou odpolední jsme se sešli ve vestibulu hlavního vlakového nádraží, kde jsme si zakoupili dvě hromadné jízdenky. Dvě proto, že nikdo nebyl schopný spočítat kolik nás vlastně je. Nakonec došlo na rozpočítávání. Prvý, druhý, ..., čtrnáctý - to v naší skupině. Dění v druhé jsem v nastalém zmatku neregistroval. .. celý článek
18. - 20.02 2005 Slasti i strasti sněhových radovánek
Nevyužít množství sněhu, které nám za posledních pár dnů a týdnů spadlo z nebes, by bylo hříchem. Proto se skupina Dromedárů vydala ke svému oblíbenému cíli - Pateříkové Huti. V pátečním odpoledni byly silnice dobře sjízdné a většinou i suché. Idyla, která panovala na silnici, se však rozplynula krátce poté, co jsme zaparkovali u statku. K chalupě nám zbývalo zdolat pěkný kousek cesty přes masu sněhu. Mokrý základ pokrývala více jak půl metrová ...celý článek

2004
FOTOGRAF ROKU 2004

31.12.2004 Silvestrovské veselení- podruhé, trošku jinak
Jak už je známo, oslavy příchodu Nového roku jsem tentokráte nestrávil s většinou Dromedárů na Pateříkové huti, ale v Přednicích. O důvodech se šířit nebudu, řekněme že šlo o zásah osudu . Aby však ostatní nebyli ochuzeni o naše zážitky, pokusil jsem se, vtěsnat je do ..celý článek
31.12.2004 Silvestrovské veselení
Na Šumavu jsme dorazili již ve čtvrtek, kde nás s otevřenou náručí uvítali Eva s Hofim. S hrůzou jsem zjistila, že je zde vážně sníh. A že se bude v pátek sportovat. Mé zkušenosti s běžkami jsou vskutku minimální - poprvé a naposledy jsem na nich stála na lyžařském výcviku se střední školou. .. celý článek
17.12.2004 - Vánoční besídka v klubu OKO

03.- 05.12.2004 Oslava narozenin klubu DKP
5. prosince tomu byly dva roky, kdy náš klub oficielně vznikl. U této příležitosti jsme se měli všichni sejít v Předenicích, abychom to tam pořádně oslavili. Bohužel tentokrát nebyla účast nijak vysoká. Kája si byl s Hankou převzít cenu od Kola pro život v Praze, a tak přijeli až v sobotu k polednímu. .. celý článek
22.11.2004 - Valná hromada DKP

27.- 31.10.2004 BIKE WEEKEND 4 ročník
Letošní, již čtvrtý ročník Bike weekendu, začal netradičně již v pátek 22. 10. dřevní brigádou. V odpoledních hodinách jsme se na Pateříkově Huti sešli ve složení Hofi, Kája a já. Jako vždy jsme započali s činnostmi nutnými k zabydlení chalupy. Otevřít, vyvětrat, zatopit a narazit . Když jsme všechny tyto úkoly zvládli a zasedli k večeři . celý článek
21.08. 04 KARLOVARSKÝ AM BIKEMARATON ČESKÉ SPOŘITELNY
Jak už je zvykem mezi bikery tak každou sobotu je nějaký ten maraton. Tak se i stalo 21. srpna jsem vyrazil na závod KARLOVARSKÝ AM BIKEMARATON ČESKÉ SPOŘITELNY který se konal na stadionu Závodu míru v Karlových Varech.
...celý článek
07.08. 04 Leader Fox
Prázdniny jsou časem dovolených a jiných radovánek, a tak jsme se na LEADER FOXe vydali jen dva, já a Kája. Vlastně jsme byli tři, jel s námi i Ruprt - náš maskot. Kája opět naleštil žigulíčka a v sobotu úderem osmé hodiny ranní mě vyzvedl. Naskládali jsme kola do auta a vyrazili k našemu cíli, nebo vlastně strartu, lyžařského areálu Zadov...celý článek
24. 07. 04 Tour de Újezd
Dovolte, abych vám opět přiblížil jednu ze společných akcí klubu. Hanka se chystá na delší dobu za hranice naší krásné vlasti, a tak jsme se s ní museli důstojně rozloučit. V Nepomuku se konaly pivní slavnosti a proč tedy nespojit příjemné s příjemným. V pátek po šesté večer vyrážíme já, Kája a Hýňa navrativší se z dovolené v Norsku směrem k Hanky bydlišti. Do Újezda u Kasejovic nás čekala .. celý článek
29. 05. 04 AUTHOR Král Šumavy
Další společnou akcí, ze které se doufám stane příjemná tradice, byl víkend, kdy se konal Král Šumavy. Eva s Petrem odjeli na Páteříkovku již během pátečního dopoledne, já s Kájou pak v odpoledních hodinách po práci a okružní jízdě Plzní. Petr totiž zapomněl vzít rádio a my se pro něj vraceli. Po osmé večer dorazili i Lucka s Láďou, .. celý článek
05. - 09. 05. 04 Malevil Cup
Plány ohledně letošního soustředění před a v rámci mezinárodního bike-maratonu Malevil cup 2004 byly skutečně velkolepé. Z původní účasti všech deseti členů nás však nakonec zbylo pouze osm, a to ještě většina přijela až v pátek odpoledne respektive večer.Ve středu po práci jsme tedy nakonec vyrazili jen tři, já, Kája a Stáňa. Odjezdu však předcházely opravy a servis v BBMku v Černicích, .. celý článek
30. - 02.05.04 Pálení čarodějnic - oheň, pivo, veselí, ale také první závody
Dlouho jsme se dohadovali, kde letos spácháme oslavu prvního máje. Zprvu to vypadalo, že budeme jako loni u Standy na chalupě, resp. zahradní chatě Na Výslunní. Zásahem vyšší moci (rozuměj alkoholu v úterý na "Péčku") se naše skupina ocitla v pátek večer v Předenicích. Protože dovezená piva jsme stihli v rámci nutného doplnění tekutin vypít ještě před dopečením posledních buřtů, museli jsme se vydat do místní hospody Na Střelnici. ..celý článek
09. - 12. 04. 2004 VELIKONOČNÍ SOUSTŘEDĚNÍ ( Krušné Hory )
Některým z nás se zastesklo po školních letech, a proto jsme si dle vzoru dětí školou povinných udělali velikonoční prázdniny - alespoň ti, co mohli. Ve středu, úderem půl čtvrté, vyrazil plně naložený žigulíček směrem na Karlovy Vary. I když je to silný ruský vůz, měl s námi co dělat... celý článek
19. - 21. 03. 2004 JARO BIKE 2004
Den první - aneb jak jsme cestovali na Pateříkovku. V pátek po práci jsme se vydali na dlouho plánovanou akci "Otvírání cyklostezek" spojenou s oslavou narozenin našeho presidenta. Kolem půl šesté jsme se s Petrem řítili po silnici okolo "Pušingráče", když si Petr všiml Kájovo žigulíčka a už nám bylo jasné, že zůstali viset .. celý článek